토요일, 9월 09, 2006

Homework 숙제

미오리 씨의 일본-한국 책이에요.
Miori's japanese-korean book.


이 책 안에 재미있는 그림이 많아요.
There are many interesting pictures inside this book.


보통 수업이 있으때 우리 선생님이 우리에게 많은 숙제를 드릴 거에요. 문장 만들기, 말하기, 핸티아옷과 학습서 숙제가 있으 거에요. 숙제가 많지만 제가 괜찬해요. 숙제 하는 것를 좋아하니까요! 제 미쳐요?

Usually, when there are lessons, our teacher will give us alot of homework. There will be sentence-making homework, conversation homework, handout homework and workbook homework. Even though there are alot of homework, i am fine. Because i like doing homework! Am i crazy?

댓글 4개:

Song :

That's because you're good student:)

Spicebears 스파이스베어 :

제가 좋은 학생이 아니예요. 그냥 많이 배워서 한국 사람처럼 한국말을 말하고 싶어요.

significance :

한국어 어렵죠 ?

열심히 하세요...

익명 :

안녕하세요.

한국어가 어렵지만 저는 열심히 하겠어요!

감사합니다!