일요일, 12월 10, 2006

만나 한국 식당


10월에 한국어 말하기 대회를 참가할 때 이 사품권을 받았어요. 받았지만 이 사품권을 잊었어요. 이법 주에 갑자기 생각났어요. 이 사품권은 12월 31일까지 이용해야 했어요. 그래서 어제 친구하고 함께 식사하러 만나 한국 식당에 갔어요.


해물전골


잡채와 반찬들


이 반찬 이름을 몰라요. 처음 먹었어요. 좋았지만 조금 짜았어요.



Manna Korean Restaurant
101-109 Telok Ayer Street
Singapore 068574
Tel : 6227-7425

분위기 * *
음식 * * *
봉사 * * *
가격 * * *
위치 * * * *
주차 * * *
체험 * * *

댓글 8개:

익명 :

so when are we meeting for lunch? 보고 싶어서..

익명 :

저를 보고 싶어? 진짜? 히히히 ...

Song :

마지막 사진은 꼬막무침인 것 같은데요^^

익명 :

송 씨, 고마워요.

Equinox :

How much did it cost you for this meal at mana?

익명 :

The meal cost slightly less than $60. I paid $10 (including tips) after deducting $50 from the voucher. This is the cheapest korean meal i ever paid, cos of the voucher.^^

Equinox :

Shouldn't it be 5 stars for price then? ^^

익명 :

I did not take into account of the voucher ... therefore 3 stars.

If i take into account of the voucher, then 5 stars.

If i take into account of the tremendous amount of stress, anxiety, nervousness and the countless numbers of sleepless nights i have gone thru to get that voucher, then 1 star ... ㅋㅋㅋ